Вся продукція, яку пропонує Наша компанія ТОВ "МАКСИМУМ КОМФОРТА" (MAXIMUM KOMFORTA LLC) web site: https://recond.ua супроводжується гарантійними листами та зобов'язаннями, які надає компанія імпортер. У нашому магазині відсутня нелегально ввезена чи контрафактна продукція! Гарантійний термін, який регламентує компанія імпортер, часто становить від 12 міс до 60 міс. Залежно від специфіки товару та політики компанії імпортера. Гарантійний термін здебільшого відфільтрований на сайті, або прописаний у картці товару самим виробником. У всіх випадках з кондиціонерами гарантія йде від 12 міс, далі виробник зобов'язується користувача проводити самостійно сервіс (стосується спліт систем).
Гарантійний талон йде в коробці з обладнанням від компанії виробника, та може бути заповнений у разі звернення до сервісного центру. Оскільки головний документ для сервісного центру - це чек (в електронному вигляді) або видаткова (можлива буть теж в електронному вигляді, підписуємо в https://vchasno.ua - що є законно та юридично має силу). В деяких брендах не передбачені гарантійні талони (наприклад Daikin, Mitsubishi Electric) тому що відстеження гарантійного терміну відбувається за штрих кодом, який сканують при відвантаженні зі складу.
Гарантія на Послуги (монтаж спліт систем, монтаж теплових завіс, монтаж систем зволоження) компанії становлять 12 міс.
У законі України «Про захист прав споживача» п.5 статті 1, процедура з гарантією на товар, що продається, проходить у таких порядках:
- В авторизований сервісний центр передають на ремонт товар з чеком/видаткової накладної (Увага! Зазделегіть потурбуйтесь про вимоги того чи іншого С.Ц.) ;
- Після проведеної експертизи товар виявляють причину поломки і їх наслідки. (ознаки невірного використання. наприклад у спліт систем: застосування труб меньшого діаметру, стрибки напруги);
- Якщо після експертизи виявлено заводський брак (повинен бути на гарантійний терміні), то заміна запчастини, її ремонт, або заміна на донора здійснює сервісний центр самотужки.
Повернення товару йде з застосуванням сервісного центру компанії імпортера. Після отримання товарного чеку/видатковой накладної - заміна товару на інший - неможлива, тому що: такої процедури не передбачено законом. Можливо повернення, отримання висновку від С.Ц., та у разі позитивного висновку С.Ц. відувається повернення коштів на п.р. компанії, далі на підставі письмового звернення від покупця повернення йде на п.р. покупця. Надалі при потребі придбання нового товару.
Процес роботи, приймання та експертизи сервісного центру може тривати від 1 до 30 календарних днів. Навіть якщо повернення було без вагомих причин (не сподобався колір, не підійшов фасоном, не вліз у габарити та інше)
Протягом усього гарантійного та постгарантійного терміну наша компанія:
- Проконсультує в роботі обладнання.
- Допомога у пошуку та контактів сервісного центру та супровід Вашої заявки в ньому.
- Завжди відреагуємо, допоможемо та не відвернемося від наших клієнтів.
Наша страховка для Вас
Якщо товар придбаний у нашій компанії, і монтаж зробили ми то діагностику - проводимо самотужки. Діагноз поломки виявляємо здебільшого відразу на місці. Або провину поломки встановлює сервісний центр компанії імпортера. У Випадку неможливості відремонтувати на місці - демонтаж, транспортування в сервісний центр відбувається за рахунок покупця/користувача.