Самовивіз можливий за домовленостю зі складів постачальника, якщо політика постачальника передбачає можливість відвантаження кінцевому споживачю.

пн-пт: з 9:00 до 18:00

Субота-Неділя: вихідні дні

Готівка

При сплаті покупець отримує чек в електронному вигляді у месенджер.

Детальніше

Безготівковий з ПДВ

Перерахування на поточний рахунок

Детальніше

Оплата без ПДВ

Детальніше

Виконується за домовленістю покупця та продавця.

Готівка

При сплаті - покупець отримує чек в електронному вигляді у месенджер, якщо доставка була власноруч магазином. При сплаті у відділенні транспортної компанії, представник перевізника надає Вам чек про сплату товара, який і є товарним чеком.

Безготівковий з ПДВ

Оплата товара здійснюється у розмірі 100% перерахунку на п.р. компанії. Оплата при доставці в цьому випадку неможлива.

Оплата без ПДВ

Детальніше

Не всі компанії перевізники працюють за принципом "оплата за товар при отриманні", поточнюйте ці дані у перевізника. При сплаті у відділенні транспортної компанії, представник перевізника надає покупцю чек про сплату товару, що і є товарним чеком.

Нова пошта

САТ

Міст Експрес

Автолюкс

Післяплата (оплата за товар при отриманні)

Виконується виключно за умови часткової передплати в розмірі вартості перевезення товару з відділення відправки до відділення отримання.

Безготівковий

Детальніше

Оплата без ПДВ

Детальніше
Правила доставки товара +

Строк відправки товара, якщо він знаходиться в Україні - від 2 до 4 робочих днів, в залежності від перевізника та графіку його роботи.

Для отримання товару необхідно мати номер товарно-транспортної накладної, який ми надаємо у месенджери. Також номер ТТН можна дізнатися у додатку перевізника. Доставка товара, придбаного без знижок, здійснюється за рахунок продавця. У Всіх інших випадках доставку сплачує отримувач\покупець.

Вартість доставки розраховується на сайтах перевізників. Дані про товар (розмір та вага), необхідні для розрахунку вартості доставки, представлені до усіх товарів на нашому сайті.

У випадку, якщо товар з певних причин не підходить і покупець відмовляється підтвердити отримання, покупець зобов'язаний повідомити магазину, що саме його не влаштовує та причину відмови.

Якщо товар не підходить покупцю за зовнішнім виглядом або відрізняється від опису на сайті, магазин зробить повернення передоплати.

Важливо! Перед замовлення товару, покупець повинен поточнити у продавця відповідність характеристик, кольору, зовнішнього вигляду, комплектації, пакування товару. Деякі виробники на власний розсуд змінюють комплектацію, колір, характеристики, зовнішній вигляд, пакування товару і не вважають за потрібне про це інформувати продавця. Наприклад, виробник кондиціонерів Cooper&Hunter зазначає, що компресор кондиціонера виготовлено за технологіями Daikin. Але практика показує, що замість компресора Daikin, кондиціонер укомплектований компресором Mitsubishi Electric. Ще раз зазначимо, що виробник не вважає за потрібне повідомляти про такі заміни продавців та покупців.

Наша компанія не несе відповідальності за зміни, які компанія-виробник без попереджень вносить у власну продукцію.

Захист та страховка вантажів+

Товар для покупця передається в упаковці від виробника, Наш магазин його не відкриває та не перевіряє. Гарантійні талони знаходяться в упаковці товару.

Деякі бренди більше не використовують гарантійні талони. Імпортер фіксує відвантаження товару за штрих-кодом (наприклад, компанії Mitsubishi Electric, Daikin). Звернення за сервісним обслуговуванням відбувається на підстві товарного чека (видаткової накладної) через нашу компанію.

Зазвичай страховка товару йде на всю суму його вартості.

Деякі товари, наприклад електрокаміни, відправляються з обрештовкою, яка збільшує міцність упаковки.

Послуга обрештовки, якщо товар не замовлений за роздрібною ціною, сплачує отримувач\покупець. У випадку повернення товару, покупець сплачує нову обрештовку.