ТОП-8 виробників кондиціонерів з власними заводами

Устаткування для кондиціонування повітря в приміщеннях стає з кожним роком все більш затребуваним. При виборі якісного кондиціонера необхідно звернути увагу на завод-виробник кліматичної техніки. Існують оригінальні виробники обладнання і торгові марки з власними заводами. Перші відрізняються відсутністю власних виробництв, їх виробництво часто здійснюється на заводах більш відомих виробників. Другі бренди - це виробники з власними виробництвами, які постійно розробляють нові технології, дизайни спліт-систем і успішно втілюють їх в життя. Особливість таких брендів полягає в наявності власних виробництв з високотехнологічним обладнанням. Саме на цих заводах виготовляється продукція всесвітньо відомих виробників.

Mitsubishi Heavy Industries - засновник і лідер сучасного ринку з виробництва кондиціонерів і іншої кліматичної техніки. Японська компанія-виробник кондиціонерів Mitsubishi Heavy Industries була заснована в 1934 році шляхом злиття авіабудівної та суднобудівної гілок Mitsubishi, має один з найширших в світі асортимент виробів і виробничих лінійок, що дозволяє компанії займати перше місце серед лідерів ринку виробників кліматичної техніки.

Корпорація Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. вважає основним завданням дотримуватися максимальної екологічності і підвищувати надійність продукції. Рухаючись в цьому напрямку, Mitsubishi Heavy Industries виробляє ряд цікавих продуктів, призначених для підвищення енергоефективності житла і виробничих процесів. Один з них - теплові насоси різних типів, конфігурацій і призначення.

Науковий і інженерний потенціал компанії дозволяє розробляти і впроваджувати найсучасніші технології, що робить Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. донором технологій для інших виробників кліматичної техніки. Рішення, які отримують все більше поширення - технологія спіральних компресорів, яка запозичується іншими виробниками кондиціонерів у Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., тому що компресори цієї компанії найефективніші і довговічні.

В каталозі компанії можна ознайомитись з продукцією бренду:

Кліматичне направлення в корпорації Mitsubishi Electric почалося в 1921 році з випуску побутових вентиляторів. Отримавши популярність, компанія розширила цей напрямок і приступила до випуску охолоджувачів повітря. Надалі, при розробці систем кондиціонування, інженери компанії визнали за необхідне враховувати різноманітні кліматичні умови в різних куточках світу. При цьому системи кондиціонування Mitsubishi Electric забезпечують необхідну продуктивність, високу надійність і ефективність при будь-яких параметрах навколишнього середовища. Були розроблені складні системи, які можуть надійно працювати, практично в будь-яких кліматичних умовах. Безпека для людини і для навколишнього середовища, безшумність і висока енергоефективність стали основними характеристиками систем кондиціонування повітря Mitsubishi Electric.

В даний час Mitsubishi Electric є визнаним світовим лідером у виробництві систем кондиціонування для побутового, комерційного та промислового використання. Конструктивні рішення, що застосовуються в обладнанні кондиціонування повітря, практично не мають аналогів і забезпечують його багаторічне використання з мінімальним рівнем шуму, зберігаючи протягом всього терміну експлуатації найвищу енергетичну ефективність і екологічність.

Для зменшення розмірів компресорів компанія Mitsubishi Electric застосовує запатентований метод термомеханічної фіксації елементів компресора всередині герметичного корпусу. Це дозволяє в компактному корпусі зовнішнього блоку побутової серії розмістити потужний компресор, який здатний забезпечувати високу теплопродуктивність при низькій температурі зовнішнього повітря. А завдяки інверторному приводу програмно реалізована стабільна продуктивність.

Ланцюг двухфазного уприскування: метод парорідинної інжекції. Унікальна запатентована технологія двофазного уприскування холодоагенту в компресор забезпечує стабільну теплопродуктивність при зниженні температури зовнішнього повітря.

Інжекція рідкого холодоагенту створює суттєве навантаження на компресор, знижуючи його енергетичну ефективність. Для зменшення цього навантаження введено теплообмінник HIC. Передача теплоти між потоками холодоагенту з різними тисками призводить до того, що частина рідини випаровується. Новоутворена парорідинна суміш при інжекції в компресор створює менше додаткове навантаження.

Теплопродуктивність теплових насосів Mitsubishi Electric серії ZUBADAN залишається стабільною навіть при температурі зовнішнього повітря мінус 28 градусів. При подальшому зниженні температури теплопродуктивність починає зменшуватися, але не більше ніж на 20%,

Асортимент продукції компанії Mitsubishi Electric відрізняється різноманітністю, для будь-якого інтер'єру знайдеться оптимальний варіант внутрішнього блоку: стильний і компактний настінний, підлоговий або стельовий.

Торгова марка Chigo - це велика сучасна компанія, основним видом діяльності якої є розробка, проектування, виробництво, а також продаж побутової та комерційної кліматичної техніки. Уже понад 20 років фахівці Chigo, керуючись інноваційними тенденціями в технічному розвитку, досягли високої якості своєї продукції. Група інженерів, до якої входить понад 200 фахівців, а також 50 докторів національних академій або великих університетів, удосконалює кожен етап від наукових розробок і досліджень до виробничого процесу та продажу, таким чином, надаючи споживачам найкращі продукти та сервіс.

На сьогоднішній день корпорація Chigo Air Condinijning Co. LTD (Китай) є найбільшим сучасним виробником кондиціонерів, починаючи з побутового сегмента і закінчуючи промисловими кондиціонерами.

Надійність кондиціонерів Chigo складається з декількох чинників і технологічних прийомів, а саме:

При комплектації кліматичної техніки в якості основних елементів використовуються компресори Toshiba, Panasonic, мідні трубки, армовані матеріали, електронні компоненти і т.д. Технологія зварювання здійснюється із застосуванням срібловмісткої спайки для профілактики протікання.

Особливості кондиціонерів Chigo полягають в продуманості кожної деталі і багатому функціоналі.

Високоякісні мідні трубки з насічками зсередини підвищують швидкість потоку холодоагенту і на 30-50% підвищують ефективність теплообміну в порівнянні зі звичайними гладкими мідними трубками;

Технологія електронного управління всіма механічними пристроями кондиціонера;

Удосконалення основних компонентів, таких, як випарник, конденсатор, електродвигун, вентилятор і т.д. Випарник з ребристою поверхнею встановлений у внутрішньому блоці, збільшує тепловідвідну площу і підвищує ефективність охолодження / нагрівання, а також дозволяє зменшити розміри пристрою.

Гідрофільна плівка з алюмінієвої фольги синього кольору у внутрішньому блоці допомагає видалити воду і підвищує ефективність теплообміну.

Зниження рівня шуму і вібрації. Лопасті вентилятора в формі зубів пилки знижують вібраційні і робочі шуми зовнішнього блоку.

Технологія подачі повітря в трьох напрямках дозволяє оточити тіло людини і дістати до найдальших куточків приміщення.

Каталог компанії пропонує широкий асортимент кондиціонерів Chigo:

За тридцять років розвитку та інновацій компанія Haier перетворилася з маленького, близького до банкрутства колективного підприємства, в провідний бренд великої побутової техніки. У компанії сотні мільйонів користувачів у всьому світі, і кожен день на ринку з'являються сотні тисяч товарів ТМ Haier. Завдяки промисловим досягненням компанія менш ніж за третину століття подолала шлях, який у підприємств в розвинених країнах зайняв би сторіччя. Компанія Haier у своїх амбіційних планах розраховує стати класичним прикладом розвитку бізнесу, на який будуть орієнтуватися інші. Мета компанії перед обличчям нових викликів - і надалі зберегти дух новаторства, що лежить в основі Haier, та залишитись заповзятливими і сучасними.

У виробництві кондиціонерів Haier використовуються тільки найякісніші комплектуючі відомих світових брендів. Система контролю якості відповідає кращим світовим стандартам. Кондиціонери Haier характеризуються високим рівнем енергетичної ефективності, що робить їх експлуатацію економічно вигідною і допомагає захисту навколишнього середовища.

Інноваційні технології, реалізовані в кліматичній техніці гарантують кінцевим користувачам цілодобовий комфорт.

Haier вивів на новий рівень технологію контролю шуму, оптимізувавши дизайн повітряпроводу і вентилятора перехресного потоку. Активізувати режим можна, натиснувши клавішу "Тихий" на пульті управління.

Для швидкого створення комфортного мікроклімату і отримання ефекту природньої циркуляції повітря передбачено автоматичне узгоджене гойдання здвоєних горизонтальних заслінок і жалюзі з вертикальними стулками, що направляють повітряний потік вправо і вліво, вгору і вниз.

Кондиціонери Haier мають багатоступеневу систему очищення, що дозволяє підвищити якість повітряного середовища в приміщенні. Автоматичне включення кондиціонера при появі людей у приміщенні і вимкнення при їх відсутності, можливість установки нічного режиму, і самоналаштування в залежності від температури - додаткові фактори комфорту, які отримує споживач, обираючи кондиціонери Haier. Управління кондиціонером здійснюється за допомогою дистанційного пульта.

Окремо слід відзначити дизайн продукції Haier, який неодноразово отримував заслужене визнання на великих міжнародних виставках побутової техніки та кліматичного обладнання. Його невід'ємною частиною є використання матеріалів з високою стійкістю до бактеріального забруднення і виконання панелей, що виключає осідання пилу.

Каталог компанії пропонує ознайомитись з асортиментом кліматичної техніки ТМ Haier.

Завдяки постійним розробкам в області кондиціонування компанія Toshiba вже багато десятиліть займає лідируючі позиції в технології енергозбереження і управління кліматом.

Лідерство у виробництві кондиціонерів починається з наукових розробок, передових технологій і ключових компонентів. Провідна позиція Тошиба підкріплюється системою спільного управління всіма етапами робіт - від проектування і розробки до контролю якості виробництва, постачання, монтажу.

Японський виробник Toshiba визнаний фахівцями одним з найбільш довговічних і надійних на ринку. Це забезпечується за рахунок комплектуючих високої якості, які дозволяють працювати техніці бездоганно і практично без нарікань від користувачів.

Серед нових розробок компанії - змішаний інвертор постійного струму. При включенні кондиціонера використовується технологія амплітудно-імпульсної модуляції (РАМ). Компресор працює з максимальною продуктивністю і задана температура досягається на 25-30% швидше. Коли потрібна температура досягнута, включається широтно-імпульсна модуляція (PWM). Кондиціонер не зупиняється, а працює на низьких оборотах і точно підтримує комфортну температуру, витрачаючи мінімум енергії.

Розроблений Toshiba двороторний інверторний компресор забезпечує максимальний комфорт при мінімальному зносі обладнання і витраті електроенергії. Вібрація і шум значно нижче в порівнянні із звичайними компресорами. Холодоагент ефективно стискається у двохроторному компресорі завдяки деталям прецизійної точності і нової конструкції компресійних каналів. Особливо помітні переваги двухроторного компресора постійного струму при тривалій роботі на мінімальній продуктивності.

Тошиба представляє варіанти моделей на будь-який смак і потреби. Завдяки широкій модельній лінійці кліматичні системи Тошиба належать до найбільш затребуваних в Україні.

Протягом багатьох років Hisense створювала підприємства міжнародного рівня, знаходячи таланти по всьому світу, використовуючи новітні досягнення в науці і техніці, розробляючи технології майбутнього. В даний час компанія Hisense - одна з передових корпорацій, що мають свої науково-дослідні і дослідно-конструкторські центри, бюро інновацій та лабораторії комп'ютерних і цифрових технологій державного рівня. Hisense - це 13 виробничих майданчиків, 12 науково-дослідних центрів і 18 представництв в Європі, Північній Америці, Австралії, Африці і Південно-Східної Азії, сучасне інтелектуальне виробниче обладнання для ефективного і точного автоматизованого виробництва.

Функції та відмінні риси кондиціонерів Hisense;

4D AUTO Air. Вертикальний і горизонтальний автоматичний розподіл повітряного потоку, можливість повнооб'ємного розподілу повітря по приміщенню з відсутністю "застійних" зон, або точне перенаправлення в необхідну точку.

MIRAGE дисплей. Завдяки функції MIRAGE дисплей, коли кондиціонер вимкнений, дисплей непомітний на передній панелі. Це створює більш сучасний і стильний вигляд передньої панелі блоку.

Режим SMART. Автоматичний вибір режиму, виходячи з необхідності підтримки цільової температури в приміщенні в межах 22-26 ° С, з мінімальним енергоспоживанням.

Захисна накладка на вентелі зовнішнього блоку. Спеціальний алгоритм роботи кондиціонера після його виключення залишає в робочому стані вентилятор внутрішнього блоку протягом деякого часу. Це дозволяє висушити теплообмінник після роботи.

Кондиціонер Hisense - це технологічний концентрат, який допомагає створити ідеальний клімат та комфортне середовище. До вашої уваги каталог компанії, в якому представлений різноманітний асортимент моделей.

Відома в усьому світі торгова марка GREE офіційно з'явилася в 1993 році, коли продукція компанії вийшла за межі Китаю на світовий ринок. Свою місію компанія бачить у зміні ставлення світової спільноти до китайської продукції. Недарма, в рекламі GREE упор робиться на фразу "Зроблено в Китаї". Будучи відповідальною компанією, її фахівці вважають, що на першому місці повинні бути інтереси споживача. Щоб споживачі залишилися задоволені продукцією, необхідно дотримуватися основного принципу: ніколи не виробляти продукцію низької якості.

GREE - це, перш за все, ідеологія. Перший керівник GREE, пан Чжу Цзянхун, розробив і впровадив на підприємстві "Філософію досконалого кондиціонера", яка докладно описує всі принципи контролю якості виробництва, продажу і післяпродажного супроводу кондиціонерів GREE. Будь-яке досягнення - це доказ якості, будь-яка недбалість - це потенційна шкода споживачеві. Висока якість продукції принесла підприємству істотну матеріальну вигоду - в кілька разів скоротилися витрати на ремонт. При цьому умови, в яких працюють співробітники GREE, викликають захоплення кожного, хто побував на заводі. На території заводу розбитий прекрасний парк, в цехах бездоганна чистота, їжу в заводській їдальні можна вибирати з урахуванням смакових пристрастей.

Компанія GREE пройшла шлях від невеликого заводу до міжнародної корпорації, яка має потужну технічну базу, із значними матеріальними ресурсами і державною підтримкою. Тепер GREE ставить перед собою нову амбітну задачу - посісти 30% світового ринку систем кондиціонування, що повністю відповідає головному принципу роботи компанії: "Тільки ставлячи перед собою високі завдання, можна досягти високих результатів".

В каталозі компанії представлено модельний ряд кондиціонерів ТМ GREE:

Заснована в 1986 році компанія AUX Group - одна з найбільших промислових корпорацій, що входить в число провідних підприємств Китаю. На сьогоднішній день, штат AUX Group налічує понад 20 000 співробітників по всьому світу,

Висока надійність - візитна картка обладнання AUX Group і головна конкурентна перевага компанії. Цього вдалося досягти за рахунок впровадження інноваційних рішень і технологій, використання найбільш передових вузлів і агрегатів, застосування сучасних високоякісних елементів автоматики і захисту, а також проведення випробувань на різних етапах виробництва системою заводського контролю якості, останній етап якої - тестування готової продукції.

При розробці нових побутових спліт-систем інженери AUX Group приділяють особливу увагу дизайну внутрішніх блоків і ергономічності системи в цілому. Ці критерії вкрай важливі, оскільки кондиціонер повинен не тільки ефективно вирішувати завдання по створенню комфортного клімату в приміщенні, але і підтримувати естетичний баланс.

Варто відзначити, що все обладнання AUX Group має високі показники з енергоефективності, а значить, споживач ще і економить на експлуатаційних витратах.

У числі головних особливостей обладнання, що випускається під брендом AUX, можна відзначити:

Ефективну фільтраційну систему. Коли повітря пройде через фільтри, воно буде очищене від пилу, мікроорганізмів, небезпечних речовин і запахів. Фільтри з вітаміном С допоможуть наситити повітряні маси антиоксидантами;

Опція IFeel. У порівнянні з більшістю кондиціонерів, пристрої Aux підтримують зазначені характеристики в кімнаті, виходячи з параметрів датчика, який знаходиться поруч з людиною, а не температури повітря;

Самоочищення. Коли прилад вимкнений, вентилятори будуть працювати якийсь час, здійснюючи самоочищення, перешкоджаючи розмноженню бактерій і цвілі;

Автообертання жалюзі. Вертикальні і горизонтальні жалюзі обертаються автоматично, тому прилад гарантує рівномірне нагрівання або охолодження;

Антипротяг. Вибираючи цей режим, ви даєте сигнал кондиціонеру автоматично включатися на низькому рівні, після чого збільшувати обороти в залежності від того, наскільки прогрілося повітря.

Широкий асортимент настінного типу марки AUX допомагає в створенні і підтримці комфортного мікроклімату в різних типах приміщень, як житлового, так і виробничого призначення, в повній мірі задовольняючи потреби людей, які високо цінують комфорт.